افزایش بهره‌وری مدیریت در شبکه‌های اجتماعی
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدیریت شبکه های مجازی

مدیریت تبلیغات دیجیتال که اخیراً در زمینه تبلیغات و بازاریابی رواج یافته است، به معنای تلاش برای دستیابی به مخاطب هدف با استفاده از ابزار رسانه آنلاین است. با تبلیغات دیجیتال، گزینه های خدماتی با کیفیت بالاتر، متفاوت و سریعتر به موسسات یا افراد ارائه می شود.

مدیریت تبلیغات یک فرآیند مدیریتی برنامه ریزی شده است که برای نظارت و کنترل فعالیت های تبلیغاتی مختلف با یک برنامه هدفمند برای برقراری ارتباط با بازار هدف یک شرکت طراحی شده و در نهایت برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مصرف کننده طراحی شده است.

انواع تبلیغات آنلاین و فرمت آنها

تبلیغات آنلاین نوعی بازاریابی است که از اینترنت برای ارسال پیام های تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می کند.

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد، مانند تبلیغات ایمیلی، بازاریابی موتورهای جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات متنی، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویدئویی. بیایید به برخی از آنها با جزئیات بیشتری نگاه کنیم:

تبلیغات گرافیکی: این نوع تبلیغات آنلاین بر روی وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل قرار می گیرد. این می تواند به صورت بنر، فیلم یا اینفوگرافیک باشد.

تبلیغات متنی: این تبلیغات حاوی عنوان، توضیحات متنی است و برای نمایش در موتورهای جستجوی گوگل یا بینگ استفاده می شود.

تبلیغات جستجو: اینها تبلیغاتی هستند که وقتی کاربر چیزی را در موتور جستجو جستجو می کند ظاهر می شوند.

تبلیغات رسانه های اجتماعی: اینها تبلیغاتی هستند که در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام ظاهر می شوند.

تبلیغات ایمیل: اینها تبلیغاتی هستند که به صندوق ورودی ایمیل افراد ارسال می شوند.

تبلیغات ویدیویی: اینها تبلیغات کوتاهی هستند که به دنبال ایجاد نزدیکی با مشتریان و افزایش تعامل هستند.

برخی از رایج ترین فرمت های تبلیغاتی عبارتند از:

بنر: قالبی به شکل تصویر که در آن کمپین های برند تبلیغ می شود. در یک مکان استراتژیک در وب سایت قرار می گیرد تا توجه مصرف کننده را به خود جلب کند. اندازه های استاندارد 234×60 و 234×90 پیکسل هستند.

Superbanner یا Megabanner: نسخه بزرگ یک بنر با سایزهای 90×728 و 900×90 است. توجه بیشتری را به خود جلب می کند زیرا از بخش بزرگی از یک صفحه وب استفاده می کند.

پاپ آپ: مطمئناً، بسیاری از ما این قالب را تجربه کرده‌ایم—این یک پنجره پاپ‌آپ است که درست زمانی که یک صفحه وب بارگذاری می‌شود ظاهر می‌شود. اگرچه گاهی اوقات برای کاربران آزاردهنده است، اما راه آسان‌تری برای گرفتن اطلاعات مشتری است.

 Skyscraper: بنرهای تبلیغاتی هستند که در کناره های صفحات وب سایت قرار می گیرند و معمولاً عمودی هستند.

Robapages: معمولاً در کناره های وب سایت ها به شکل مربع یافت می شوند.

پنج استراتژی تبلیغات چیست؟

  • مشتریان خود را بشناسید برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر، ابتدا باید مخاطب هدف خود را بشناسید.
  • اهداف خود را مشخص کنید قدم بعدی تعیین نقش تبلیغات در طرح کسب و کار شماست.
  • رسانه خود را انتخاب کنید.
  • استراتژی تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.
  • اجرای آزمایشی را اجرا کنید.

برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر، ابتدا باید مخاطب هدف خود را بشناسید. به احتمال زیاد، این شامل شناخت پایگاه مشتریان فعلی شما است. اینجوری بهش فکر کن مشتریان بالقوه شما احتمالاً بسیار شبیه مشتریان فعلی شما هستند.

بنابراین با جذب تعداد بیشتری از افراد مشابه، کسب و کار خود را افزایش دهید.

قدم بعدی تعیین نقش تبلیغات در طرح کسب و کار شماست. واضح ترین پاسخ «فروش» است، اما همیشه اینطور نیست. ممکن است بخواهید روی معیارهای دیگر تمرکز کنید تا در بلندمدت فروش را افزایش دهید.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید آگاهی از نام تجاری خود را افزایش دهید یا دنبال کنندگان خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید. این چیزها به طور خودکار باعث افزایش فروش نمی شوند. اما آنها فرصت بیشتری برای دستیابی به مشتریان بالقوه در آینده به شما می دهند.

اکنون که اهداف خود را می دانید، زمان آن رسیده است که بفهمید چه نوع تبلیغی را می خواهید اجرا کنید. اما بسته به اینکه قصد دارید به چه کسی دسترسی پیدا کنید، مکانی برای هر پلتفرم تبلیغاتی وجود دارد. اینها شامل پست مستقیم، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات رادیویی و حتی تبلیغات روزنامه قدیمی است. کسب و کارهای محلی همچنین می توانند از تبلیغات در فضای باز - بیلبوردها و علائم مشابه - بهره مند شوند.

نوع رسانه شما تعیین می کند که کجا به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنید. استراتژی تبلیغاتی شما تعیین می کند که چگونه آنها را متقاعد کنید که محصول خود را بخرند. محبوب ترین روش عاطفی است، زیرا احساسات یک محرک قوی هستند. تبلیغات احساسی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، اما عموماً نیازها یا ترس های ما را جلب می کند.

در آخر بهتر است یک آزمایش محدود انجام دهید تا ببینید آیا نتیجه‌ای دریافت می‌کنید یا خیر. از آنجایی که می توانید به راحتی به تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشید، اجرای آزمایشی به خصوص با کمپین های وب آسان است. اگر تبلیغ به خوبی اجرا شود، می توانید به یک کمپین در مقیاس کامل بروید.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های مجازی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 





:: برچسب‌ها: تبلیغات فضای مجازی , تبلیغات فضای شهری , مدیریت رسانه ها , وظایف اصلی مدیر رسانه‌های اجتماعی , مراحل موثر در مدیریت شبکه‌های اجتماعی , تیم حرفه ای آمینا گروپ , آمینا گروپ؛ مدیریت مطمئن در شبکه‌های اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: